План – конспект уроку з фізичної культури для учнів 5 класу
Дата:__22.01__
Модуль: Баскетбол
Мета і завдання уроку:
1. Закріпити техніку ловіння і передачі м’яча двома руками від грудей, та однією рукою від плеча на місці.
2. Повторити техніку ведення м’яча на місці та у русі.
3. Сприяти розвитку швидкості, спритності, почуття м’яча, реакції засобами рухливих естафет.
4. Виховувати ініціативність, відповідальність, усвідомлення важливості співпраці під час ігрових ситуацій.
5. Підвищувати інтерес до занять фізичною культурою і спортом.
6. Формувати свідоме ставлення до свого здоров’я та здорового способу життя.
Інвентар: секундомір, баскетбольні м’ячі, кеглі, щити з кошиками,
свисток.
Місце проведення: спортивна зала
Зміст навчального матеріалу
|
Дозування
|
Організаційно-методичні вказівки
| |
о.
|
п.
| ||
Підготовча частина ( 12-14 хв.)
| |||
1. Організація учнів до уроку:
· шикування
· привітання
· повідомлення завдань уроку
· підрахунок ЧСС
|
2 хв.
1 хв.
10 с
20 с
10 с
|
Фронтальний метод
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття.
– Всім доброго дня!
Норма: 14-15 уд. (84-90 уд./хв.)
| |
2. Вікторина
– Як перекладається з англійської мови слово баскетбол? (Кошик, м’яч)
– Де зародилася гра у баскетбол? (США)
– У чому полягає суть гри?
– Скільки гравців в одній команді? (5)
– Де саме і як розпочинається гра у баскетбол? (З середини поля з розіграшу спірного кидка між гравцями протилежних команд.)
– Який м’яч важчий баскетбольний, волейбольний чи футбольний?
|
45 с
|
Підвести підсумок. Похвалити дітей
| |
3. Скарбничка цікавого
– А чи знаєте ви чому нумерація на майках баскетболістів у чемпіонаті України починається з четвірки? Спробуйте знайти відповідь в різних джерелах інформації
|
15 с
|
Спонукаю до пошуку інформації
| |
4. Повторення правил безпеки
|
45 с
|
– Яких правил безпечної поведінки на уроках з баскетболу треба дотримуватись?
| |
5. Стройові вправи
(повороти на місці)
|
15 с
|
Виконати за командами
| |
6. Загальна фізична підготовка:
· різновиди ходьби;
(на носках, на п’ятах, перекатом з п’яти на носок, на зовнішній (внутрішній) стороні стопи, у напівприсіді, у повному присіді)
· різновиди бігу; (Рівномірний, з високим підніманням стегна, із закиданням гомілки назад, приставними кроками правим і лівим боком)
· повільна ходьба з махами рук
· комплекс ЗРВ на місці.
|
10 хв.
1 хв.
2 хв.
1 хв.
6 хв.
|
9 хв.
1 хв.
1 хв.
1 хв.
6 хв.
|
Фронтальний метод
Стежити за правильною поставою
Учні підготовчої групи переходять на ходьбу по маленькому колу
Дистанція 1,5м
Показує вчитель
|
Основна частина (26-28 хв.)
| |||
7. Спеціальна фізична підготовка:
• повторити стійки баскетболіста та
техніку пересування в захисті
• ловіння та передача м’яча двома
руками від грудей
• ловіння та передача м’яча однією
рукою від плеча
ведення м’яча на місці правою та лівою рукою
• ведення м’яча з просуванням уперед у повільному темпі, відстань між учнями 8-10 метрів
|
10 хв.
30 с
10 кид.
по 5 кожною рукою
по 5 р.
|
8 хв.
30 с
8 кид.
по 4 кожною рукою
по 4р.
|
Приставними кроками вправо, вліво, спиною уперед. При бігу ковзати по майданчику, не вистрибувати
Робота в парах. Невеликими коловими рухами рук уперед-вниз і на себе (робиться замах) при одночасному згинанні ніг у колінах, вага тіла рівномірно розподіляється на обидві ноги. Потім, повністю розгинаючи ноги, одночасно випрямляються руки вперед і передача закінчується захлесним рухом кистей. Вага тіла у цей момент переноситься на ногу, що стоїть попереду
Ведення високе,низьке ,з різних вихідних положень.
Ведення м’яча здійснюється по черзі до партнера, обведення його і повернення на місце. Голову під час ведення не опускати, м’яч повинен відскакувати від підлоги до рівня поясу
|
8. Спортивні естафети
1) «Виклик номерів»
2) Ведення м’яча на швидкість
3) «М’яч капітану»
4) Кидки м’яча двома руками у
кошик з відстані 1,5 м
|
10 хв.
|
10 хв.
|
Поділити клас на команди
Оббігти орієнтир і повернутися на місце.
Спочатку правою рукою, обвести орієнтир і назад вести м’яч лівою.
Передача м’яча двома руками від грудей.
Підраховується загальна кількість попадань командою.
|
9. Підрахунок ЧСС
|
10 с
|
10 с
|
20-24 уд. (120-144 уд./хв.)
|
10. Гра «Відніми м’яч»
Завдання: Не допускати пересування по майданчику з м’ячем у руках.
Не допускати ведення м’яча двома руками
|
7 хв.
|
7 хв.
|
Грають волейбольним м’ячем хлопці окремо від дівчат.
Слідкувати за дотриманням учнями правил гри
|
Заключна частина (3-5 хв.)
| |||
1. Шикування в одну шеренгу.
2. Вправи на розслаблення.
3. Підрахунок ЧСС
4. Підсумок уроку. Оцінювання.
5. Домашнє завдання: Віджимання від підлоги.
6. Організований вихід із зали
|
30 с
1 хв.
10 с
2 хв.
хл.– 4 х 10 разів, дів.– 4 х 5 разів
10 с
|
За командою вчителя.
ЧСС до 90 – 100 уд./хв.
Визначити кращих. Об’єктивність оцінювання.
Розповісти, пояснити.
В колону по одному, дистанція
|
Немає коментарів:
Дописати коментар